بکش و خوشگلم کن1

راستش در طول تاریخ مسئله زیستی جنسی برای مرد بسیار مهم بوده، و هم به‌دلیل طبیعت مردانه اش و هم به‌دلیل فاصله گرفتن از دین و اخلاق، این شهوت، مهار نشده است. برخی از دستورات شرع که حتی خانم‌ها آن‌ها را امل‌بازی و تحجر می دانند، برای مهار کردن همین شهوت بی‌افسار است. دودی که خانم ها با بزک کردن برای دیگران، عشوه و خوش و بش با نامحرم، با انتخاب شغل مختلط با مردان، با نشستن کنار خانواده‌ها برای دیدن فیلم‌های مبتذل، با اجازه دادن به شوهر از این‌که درباره اوصاف جنسی زن دیگری بگوید و آلبوم عکس آن‌ها را ببیند، و... به‌خیال روشن‌فکری و به‌روز بودن به‌راه می اندازند، اول از همه به چشم خودشان می رود.

چرا ما؟
برخی از خانم ها می پرسند چرا ما باید مراقب باشیم؟ اسلام هم به زن و هم به مرد تذکر می دهد که حیا و عفت (دیداری، شنیداری، معاشرتی، تخیلی و...) داشته باشند، ولی خب قانون این است که در تزاحم‌ها و برخوردها، وسایل ظریف و حساس را در محافظ قرار می‌دهند تا وسائل زمخت و خشن، آن‌ها را خدشه‌دار نکنند. همه می‌پذیرند که شهوت مردان ابتدائا پر قدرت تر از زن‌ها ظاهر می‌شود. باور ندارید به این جلوه های غالب جنسی مردان در طول تاریخ بنگرید:
1. از قدیم مردان تصاویر جنسی را در غارها حک کرده‌اند.
2. امروز بیش‌تر نقاشی‌ها و مینیاتورهای جنسی را مردان می کشند.
3. اشعار در وصف اندام یار و خال صورت و موی محبوب را مردان می‌سرودند.
4. حرمسراها را شاهان و مردان ثروتمند می‌ساختند.
5. مردان هنگامی که دعوا می‌کنند فحش جنسی به هم می‌دهند!
6. برخی از اختلالات جنسی مثل هرزه‌گویی تلفنی و اینترنتی و چشم‌چرانی و... بیش‌تر مربوط به مردان است.
7. مشتری پر و پا قرص فیلم‌های شو و امور پورنو‌گرافی مردان هستند.
8. رمان های سکس را مردان می خرند و می نویسند.
9. انحرافات جنسی در مردان بیشتر است.
10. مردان، مشتری عروسکی‌های جنسی هستند.
11. تجاوز به‌عنف از مردان صادر می‌شود.
12. در آمریکا در ایام بارداری همسران آمارها نشان می‌دهد که مردان ارتباط بیرون از منزل دارند.
13. خودارضایی میان مردان شیوع گسترده‌تری دارد
14. تجاوز جنسی مردان به هم هنگام محدودیت و محرمیت هایی چون زندان در همه ملیت ها، بین مردان گزارش می شود.

15. در قرآن داریم که پیرزنی که زیبایی اش از دست رفته دیگه خودش را خسته نکنه برای حفظ حجاب و.....ولی در مورد پیرمردان نداریم که حالا دیگه نگاه کنن به دختران و زنان جوان اشکالی ندارند چون مثلا از حیز انتفاع ساقط شده اند.
ادامه دارد ...


پی نوشت :
1.ماهنامه خانه خوبان، محمد.حسین قدیری، ش 56، ص25-28.





سامان دادن یا هوس‌رانی؟
اگر اسلام درباره ازدواج مجدد و موقت احکامی دارد، به‌دلیل سامان بخشیدن و تعهددار کردن روابط جنسی و عاطفی با شرایط خاص است نه دامن زدن به هوس‌رانی. با توجه به این دستورات و با نگاهی به انواع اختلالات و انحرافات جنسی آزاد و شدت غریزه جنسی مردان منصفانه‌تر درباره احکام اسلام سخن خواهیم گفت.
آن وقت حق می دهیم به زنی که وقتی نمی‌تواند توقعات بیش از حد شوهرش را که بیماری اعتیاد جنسی دارد، برآورده کند، به شوهرش بگوید که ازدواج موقت کند و هر روز با کسی نچرخد. آن وقت افرادی که بیماری شدید روانی اسکیزوفرنی دارند و نمی توانند ازدواج دائم کنند، حق می‌دهیم که بخواهند از این نوع ازدواج بهره ببرند.
حتی زنان متدین به خانم های بی‌همسری که برای تنگناهای مالی تن‌فروشی می کنند و راهی برای ازدواج دائم ندارند، می گویند که «لااقل محدودش کن به یک نفر آن هم در قالب حکم شرعی!»
خانمی می گفت: وقتی برادرم از دنیا رفت متوجه رابطه همسرش با برادر کوچکم شدیم؛ اول انکار می‌کردند ولی بعد در کمال وقاحت گفتند «که با هم هستیم.» ما مذهبی هم نبودیم ولی التماسشان کردیم که لااقل ازدواج موقت کنید، ولی هیچ کدام نپذیرفتند.
اسلام با هوس‌رانی در قالب ازدواج موقت مخالف است، اما می گوید که اگر به هیچ وجه چاره ای نباشد، باید جلوی گناه را با جهت دادن به این ازدواج بگیریم. (خانم‌های محترم زود آشفته نشوند این مسئله خیلی تفاوت دارد با ترویج کردن ابتدایی این نوع ازدواج).

مثل میت
حتما شما هم این ضرب‌المثل را درباره خانم‌ها شنیده‌اید که به آرایشگرها می‌گویند «هر کاری می‌خواهی بکن، اصلا منو بکش ولی خوشگلم کن!» این را اضافه کنید به ماسک صورت، و جراحی بینی و...، من یک تقلب به خانم‌ها برسانم: شما که از ازدواج موقت و مجدد و خیانت خوشتان نمی‌آید چرا سر به‌سر شوهران و ما مشاوران می گذارید؟ شنیده اید بسیاری از مردان نسبت به خانم‌هایشان چه می گویند؟ «کالمیتِ بینَ یدیِ الغسالِ؛ یعنی همسر ما مثل جنازه ای در دستان مرده‌شور است!» مثل سیب زمینی بی‌روح، سرد مثل یخچال و... زنی که به آرایش، به لباس، به وضع سر و صورت، به مراسم و تشریفات رو کم کنی از جاری و خواهر شوهر و متعلقات اهمیت می دهد، چرا نباید برای اتاق خوابش برنامه داشته باشد؟![1]
ادامه دارد...



پی نوشت :
1.ماهنامه خانه خوبان، م ح. قدیری، ش 56، ص25-28.



بکش و خوشگلم کن3
هووی دیجیتالی
بدبخت خانم‌هایی که گرگ غریزه شهوت مردانشان را گرسنه‌تر و خون‌آشام‌تر می‌کنند. خانمی که دوستش را که مسائل محرم و نامحرم را رعایت نمی‌کند به خانه می‌آورد و اجازه خوش و بش به او شوهرش می‌دهد در واقع با اره شاخه ای را که خودش بر آن نشسته است را می برد و خبر ندارد. تازه اگر عده‌ای هم بخواهند به آن‌ها کمک کنند، برچسب تحجر می‌خورند و به آن‌ها می‌گویند «برو بابا حاجی این حرفا مال قدیم ندیم‌ها بود!» ولی وقتِ وقتش مشخص می‌شه که چه کلاهی سرشون رفته. آقایی توی محل ما بود که بهش می‌گفتند «سیروس بلند» نقلی داشت و چیزی گفته بود که بین مردم، مثل شده بود. مردم متناسب با موقعیت می‌گفتند به‌قول سیروس بلند: «بعدا می‌فهمی».
دزده داشت قفل مغازه را می‌برید. رهگذری پرسیده بود چه می‌کنی؟ گفته بود هیچی! دارم ساز می‌زنم. پرسیده بود: این چه سازی است که سر و صدا نداره؟! گفته بود صدای ساز من صبح در میاد. برخی از سازهای زندگی هم صداش بعدا در میاد!

خانمی می‌گفت برای سورپرایز کردن شوهرم برایش ماهواره خریدم، حالا زنان دیجیتالی شده‌اند هووی من! خانمی که با شوهرش قهر می‌کنه، فورا اتاق خواب را تعطیل می‌کنه، به بخت خودش لگد می‌زند.

اگر تمکین برای خانم‌ها زحمت هم داشته باشه به‌صرفه است. زحمت را برای رسیدن به فواید زیادش که نصیب خودشون می‌شه باید تحمل کرد؛ البته مشکلاتی مانند افسردگی، وسواس، خرافات، سوءبرداشت‌های دینی، اختلالات جنسی مثل واژینیسم، مقاربت دردناک و... می‌تونن عایق رضایت زناشویی برای زن شود که باید با کمک گرفتن از یک مشاور و روان‌درمانگر جنسی آن‌ها را برطرف کرد. [1]
ادامه دارد..



پی نوشت :
1.ماهنامه خانه خوبان، محمد حسین  قدیری، ش 56، ص25-28.



بکش و خوشگلم کن4

توصیه به دختران عقدی
به شوخی می‌گفتند در ایام اسارت در عراق چه شکنجه‌ای بدتر از همه بوده؟ این‌که از پشت پنجره نون بربری نشون می‌دادند ولی براشون نون لواش می آوردند! برخی از خانواده‌ها و خانم‌ها می‌گویند. داماد یه دفعه بهونه‌گیر می‌شه، خوب و خوش می‌یاد، ولی با اخلاق سرد و عصبانی برمی-گرده. خودمونی بگم: شهوت وقتی فشار می‌یاره، انرژیش به روان و مخ و اخلاق اثر می‌ذاره. باید تیر خلاصی را به شوهرتون بزنید تا کشته عشق شما و اسیر محبتتون بشه. شرعاً رابطه زناشویی در ایام عقد اشکال ندارد، ولی بهتر است برنامه عروسی را بگذارید برای بعد، ولی غافل نشوید که لذت‌های جنسی مشروع دیگر را تعطیل نکنید و اصلا ایام نامزدی را کوتاه و فشرده کنید شش الی نه ماه کافی است. حالا فهمیدید چرا داماد دسته‌گلتون به هم می‌ریزه؟
حالا که زندگی شیرین شد، مراقب باشید قند خونتون بالا نره! عروس خانم‌ها و آقا دامادهای محترم تشکر نقدی هم لازم نیست به جاش دعام کنید. (لبخند و بعد هم خنده!)[1]


پی نوشت :
1.ماهنامه خانه خوبان، محمدحسین قدیری، ش 56، ص25-28.